جدید ترین اخبارهای ورزشی

جدید ترین اخبارهای ورزشی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدید ترین اخبارهای ورزشی و آدرس 20sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نمايندگان مجمع قانونگذاري منطقه کراسنودار روسيه به دليل عدم صعود به يک‌چهارم نهايي يورو 2012 خواستار تنبيه بازيکنان تيم ملي فوتبال اين کشور شدند.


20sport نمايندگان مجمع قانونگذاري منطقه کراسنودار با بيان اينکه تنها شکست و شرمندگي کافي نيست، معيارهاي سخت‌گيرانه‌اي را براي مجازات تيم ملي فوتبال روسيه در نظر گرفته‌اند.



 روسيه با شکست يک بر صفر مقابل يونان نتوانست به مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا صعود کند تا اميدهاي اين تيم بر باد رود.



 نمايندگان منطقه کراسنودار که از هواداران تيم ملي روسيه بودند، از نتيجه‌اي که تيمشان کسب کرده ناراضي هستند.



 بر اساس اين گزارش آنها اکنون خواهان تعيين ميزان تقصير هر يک از بازيکنان در نتيجه کسب شده در اوکراين و لهستان هستند و نسبت به ميزان تأثير منفي که هر بازيکن بر روي عملکرد تيم داشته، درجه‌اي از تنبيه در نظر مي‌گيرند.



 اين گروه پيشنهاد کرده‌اند که بازيکناني مثل آندره آرشاوين، رومن شيروکوف و آلن دژاگوئف از حضور در تبليغات تلويزيوني محروم شوند و براي ديگر بازيکنان ممنوعيت انتقال به باشگاه‌هاي خارجي و در عوض انتقال به تيم‌هاي دسته پايين‌تر و ضعيف‌ترين تيم‌ها را خواستار شدند.



 افرادي که چنين ابتکار عملي را در دست گرفته‌اند، درخواستي رسمي آماده کرده‌‌اند که در نظر دارند آن را تسليم ديميتري کوزاک، معاون رئيس جمهور روسيه کنند؛ وي رياست ورزش را در دولت بر عهده دارد.



 اين نمايندگان همچنين در نظر دارند بدانند چه مقدار از بودجه براي سفر تيم ملي به جام ملت‌هاي اروپا هزينه شده و ميزان دستمزد مربيان و بازيکنان چه‌قدر بوده است.



 انتظار مي‌رود پاسخ اين در خواست در طول يک ماه از مسکو به کراسنودار برسد.



 اين گزارش مي‌افزايد: جاي شکرش باقي است که اين نمايندگان به تبعيت از کره‌شمالي که پس از 3 بازي نتيجه نگرفتن در جام جهاني سرمربي خود را به کار سخت محکوم کردند، عمل نکرده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 15:23 ] [ behrad ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 41419
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز